Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El servei es trasllada des de la instal·lació del Bisbat a Maó perquè no pot donar cabuda a totes les persones sense llar
És l’alberg juvenil de Sa Vinyeta, on viuen 11 persones acollides per a protegir-se millor de la pandèmia del coronavirus. Els hostes, o bé no tenen llar, o bé són persones el lloc de residència de les quals no compleix les mesures de seguretat per a fer el confinament. L’alberg té capacitat per a 30 places i habitacions individuals. Ha passat a substituir l’edifici de Sant Joan dels Vergers, que a l’inici de l’alerta sanitària, cedit pel Bisbat, es va convertir en un centre per atendre les 24 hores del dia persones sense recursos i per tant col·lectius de risc.
Aquesta instal·lació es va adequar per atendre nou persones i ràpidament es van ocupar set places, sis homes i una dona. Davant la possible entrada de noves peticions, el Consell, Càrites i la Creu Roja va decidir traslladar el servei a sa Vinyeta.
La Creu Roja segueix aportant el seu equip de voluntaris per oferir serveis assistencials i el Consell es fa càrrec de les despeses del menjar i de la neteja.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania