Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
El Consell semana al Govern central que s'agilitzi la vacunació a l'illa, amb vista a la temporada turística
Els geriàtrics de Maó i d’Alaior eren els dos darrers centres que faltaven per posar la segona dosi. Així doncs, ja són 700 les persones immunitzades, entre usuaris i treballadors. Una segona dosi que previsiblement també haurà rebut el regidor de Maó, Enric Mas, titular de Serveis Socials i responsable del geriàtric maonès. Ciutadans ha demanat explicacions a l’equip de govern de Maó, i el PP la dimissió. A més el Partit Popular vol dur el cas al Partament, ja que diu que vol sentir les explicacions de la Consellera de Salut, Patrícia Gómez.
Una polèmica que ha saltat, precisament, quan a Menorca es desconeix quan es podrà vacunar els usuaris i treballadors dels pisos tutelats de la Fundació de Discapacitats. El Consell de Menorca ha demanat Govern central que s’agilitzi la vacunació a l’illa, amb vista a la temporada turística.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats