Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

El Consell incentivarà la vacunació entre els joves i intensificarà els controls i les sancions davant les botellades nocturnes
La situació a Menorca segueix sent crítica. L’illa continua liderant la incidència acumulada de totes les Balears, que segons les darreres dades de Salut, se situa fins als 806 casos per cada 100.000 habitants.
Hi ha 770 els casos actius i 11 persones ingressades a planta de l’hospital Mateu Orfila, segons les dades sanitàries d’aquest divendres. Salut ha informat que no actualitzarà els nous contagis a l’illa fins aquest dilluns.
Precisament, davant aquesta situació, la presidenta del Consell de Menorca, Susana Mora, ha informat que incentivaran la vacunació entre la població jove i intensificaran els controls i les sancions davant les botellades nocturns que puguin tenir un efecte dissuasiu.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat