Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les entitats relacionades amb la gastronomia, l'art, la cultura i el turisme que compleixin requisits de sostenibilitat també s'hi podran afegir
Menorca escalfa motors per ser Regió Europea de Gastronomia 2022. Un projecte que va molt més enllà de la gastronomia. El seu objectiu és fomentar el desenvolupament regional sostenible. Per això, es farà un distintiu al qual es podran adherir restaurants i entitats. Ho han anunciat aquest divendres vespre els organitzadors en una conferència a l’Ateneu de Maó.
Els restaurants menorquins i les entitats relacionades amb la gastronomia, l’art, la cultura i el turisme que compleixin requisits de sostenibilitat podran aconseguir el distintiu de Regió Europea de Gastronomia. És un segell que Menorca crearà per ajudar a promocionar les empreses i entitats que facin feina amb certs paràmetres, sobretot de sostenibilitat. L’objectiu final és posicionar Menorca com a destinació gastronòmica en l’àmbit internacional.
A més, l’illa participarà en tres concursos europeus. Un destinat a joves xefs, un altre per a millorar els obsequis artesanals de cada regió, i un concurs audiovisual. En els tres casos es farà una eliminatòria local per a triar els participants europeus.
De moment, s’està enllestint l’agenda d’activitats del programa de Menorca Regió Europea de Gastronomia 2022.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat