Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El primer dia de vacunació massiva de la població menorquina ha començat de manera tímida
Menorca derivarà a un especialista els pacients que tinguin algun tipus d’al·lèrgia abans d’administrar la vacuna contra la Covid. Ho ha anunciat el gerent de l’Àrea de Salut de Menorca aquest dilluns, primer dia de vacunació massiva de la població i hores després que alguns ciutadans hagin denunciat haver rebut el vaccí de lot d’AstraZeneca sospitós de ser defectuós.
El primer dia de vacunació massiva de la població menorquina ha començat de manera tímida. Avui està previst administrar el vaccí a 130 persones a Maó i 70 més a Ciutadella. Comença la llista d’entre 55 i 45 anys, però també s’atén aquells que per diferents motius no van poder ser vacunats amb els seus col·lectius.
Alguns ciutadans sí que s’han interessat pel tipus de vacuna per por del lot d’Astrazeneca sospitós de ser defectuós. Salut de Menorca ha explicat que les dosis que van arribar a l’illa ja s’han administrat totes sense incidents i que a partir d’ara es posaran més filtres per més seguretat.
Si es confirma que un pacient és de risc, es vacunarà a l’hospital i no als punts habilitats de vacunació massiva.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar