El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El Consell de Menorca negocia un acord per programar dos vols setmanals amb París en temporada baixa
Creix l’interès del turisme francès per l’illa de Menorca. N’és una prova el nombre de places programades aquest estiu per les aerolínies: més de 80.000 entre Menorca i França.
Almanco, mig centenar de francesos s’han empadronat, a més, a l’illa en els darrers mesos i molts més hi tenen una segona residència per passar-hi temporades llargues. Un fet que obre la porta a la possibilitat que Menorca recuperi la seva agència consolar francesa, per tal que puguin fer-hi gestions.
Davant el creixent interès de França cap a Menorca, el Consell treballa per assegurar les connexions entre els dos territoris a través d’acords de co-màrqueting, que implicarà l’arribada de dos vols setmanals en temporada baixa. Segons dades d’Aena, el 2010 només van arribar a Menorca poc més de 850 passatgers francesos. El 2019, en canvi, el darrer any de normalitat, hi van aterrar més de 60.600 viatgers.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran