Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

S'han expedientat el 83 per cent dels locals inspeccionats a Menorca, i només el 36% d'establiments d'Eivissa
Menorca és l’illa en què, proporcionalment, s’han detectat més infraccions de les mesures de seguretat sanitàries per la Covid-19. Segons dades a les quals ha tingut accés IB3, des de l’inici de la campanya d’inspeccions a establiments comercials el passat 29 de juny, el 83 % de les actuacions fetes a Menorca han acabat amb aixecament d’acta per incomplir el límit d’aforament, la distància de seguretat o no fer ús de la mascareta. Això suposa 50 expedients en 60 inspeccions a bars i restaurants de l’illa, principalment, però també a supermercats, hotels o altres comerços com tendes de roba.
A Mallorca el percentatge d’infraccions és del 77’5 %, similar al de Formentera, que frega el 70 %. En canvi, Eivissa és on més s’està complint amb les normes sanitàries, segons les dades oficials. Els inspectors han detectat un 36 % d’infraccions, en les 173 actuacions dutes a terme.
En el conjunt de Balears el grau d’incompliment és del 62 % com a resultat d’aixecar 283 actes en 455 inspeccions.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat