Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Sense comptar l'octubre, són 435.000 els anglesos que han visitat l'illa
És un fet. El mercat britànic evoluciona de manera positiva des de la pandèmia. Sense comptar l’octubre, són 435.000 els anglesos que han visitat l’illa, amb una despesa mitjana superior, un 17,6% més, respecte al 2023. Una tendència que la Fundació Foment del Turisme de Menorca vol consolidar a la pròxima edició de la World Travel Market.
L’estratègia de la Fundació és clara: incidir en les possibilitats que ofereix Menorca més enllà de la temporada alta, aprofitant el vol directe que Menorca i la capital britànica mantenen operatiu durant tot l’any.
Tots els indicadors fan preveure que les dades a l’octubre també seran positives. Hi ha prop de 15.000 seients programats en vols directes, un 53% més que el 2023, i dotze ciutats connectades amb vols directes, dues més que l’any passat, amb les novetats de Cardiff i Liverpool.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo