Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
Sense comptar l'octubre, són 435.000 els anglesos que han visitat l'illa
És un fet. El mercat britànic evoluciona de manera positiva des de la pandèmia. Sense comptar l’octubre, són 435.000 els anglesos que han visitat l’illa, amb una despesa mitjana superior, un 17,6% més, respecte al 2023. Una tendència que la Fundació Foment del Turisme de Menorca vol consolidar a la pròxima edició de la World Travel Market.
L’estratègia de la Fundació és clara: incidir en les possibilitats que ofereix Menorca més enllà de la temporada alta, aprofitant el vol directe que Menorca i la capital britànica mantenen operatiu durant tot l’any.
Tots els indicadors fan preveure que les dades a l’octubre també seran positives. Hi ha prop de 15.000 seients programats en vols directes, un 53% més que el 2023, i dotze ciutats connectades amb vols directes, dues més que l’any passat, amb les novetats de Cardiff i Liverpool.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
La consellera Catalina Cabrer considera que els increments poden contribuir a alleujar l'impacte de l'elevat cost de la vida i de l'habitatge