L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
Les pluges de la matinada han deixat 49 litres per metre quadrat a Cavalleria i 42 a l'aeroport de Menorca. L'avís groc es tornarà a activar a partir de la mitjanit i fins dimarts al migdia
Menorca ha esquivat les conseqüències més adverses del temporal que afecta les Illes Balears i ha mantingut l’activitat lectiva amb normalitat. A diferència de Mallorca, Eivissa i Formentera, on les condicions meteorològiques han estat més complicades, els centres educatius menorquins han obert les portes amb normalitat.
Les pluges han caigut durant la nit i la matinada i han deixat acumulacions destacades en diversos punts de l’illa. Segons les dades facilitades, s’han registrat 49 litres per metre quadrat a Cavalleria, 42 a l’aeroport de Menorca, 34 a Alaior, 28 as Mercadal i 27 a Ferreries.
L’avís groc per pluges i tempestes s’ha desactivat durant el matí, però es tornarà a activar a partir de la mitjanit i es mantindrà fins dimarts al migdia.
Amb vista a la resta de la setmana, el risc de precipitacions anirà a la baixa, tot i que encara es poden produir alguns ruixats.
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
La coalició d'esquerres està integrada pel PSOE, Més per Menorca, Esquerra de Menorca i Podem, que reivindiquen la solidesa de l'acord assolit després de mesos de negociacions