L'Hotel Aguamarina de s'Arenal d'en Castell, un dels més grans de l'illa, ha signat un acord amb Mundiplan per acollir el turisme sènior
A Menorca, només un grup hoteler rebrà turistes de l’IMSERSO quan comenci el programa. Uns altres dos establiments negocien millores al contracte per oferir allotjament a partir del mes de febrer de l’any que ve. L’Hotel Aguamarina de s’Arenal d’en Castell ha signat un acord amb Mundiplan per acollir el turisme sènior. Una decisió que arriba a manco d’un mes per l’inici del programa. Per tant, aquest hotel -que és un dels més grans, amb capacitat per allotjar fins a 1.000 turistes al dia– és l’únic de l’illa que, de moment, s’ha adherit al programa.
Els responsables asseguren que ho fan per poder allargar la temporada i mantenir-hi la plantilla, tot i els baixos preus de contractació. El programa, previsiblement, s’ampliarà, pel que fa al nombre de places, si uns altres dos establiments –Sur Menorca i l’hotel Cala Galdana– signen un acord que negocien actualment per millorar les condicions del contracte.
Aquests dos hotels, que s’adhereixen al programa a partir del mes de febrer del 2023, no només acolliran turistes de l’IMSERSO, també altres visitants. És un dels requisits d’aquest nou acord entre el grup hoteler i l’empresa adjudicatària del programa, Mundiplan. La darrera arribada de l’IMSERSO a Menorca va aportar entre el març i el maig gairebé 22 mil visitants.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses