El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'emblemàtic establiment passa per una de les etapes més difícils dels seus 60 anys d'història
La Cova d’en Xoroi forma part de la llista d’imprescindibles de molts turistes quan aterren a Menorca. Fundat l’any 1963, l’emblemàtic cafè concert amagat al penya-segat de Cala en Porter ha estat guardonat amb el premi Turístic del Consell de Menorca.
Amagat al penya-segat de Cala en Porter, va obrir les portes amb el despertar turístic de Menorca, l’any 1963, i en aquests moments passa, segons explica el fill del fundador i actual director executiu, Miquel Mascaró, per la pitjor etapa.
El premi Joan Gomila Borràs, de caràcter bianual, està dotat amb 5 mil euros, que la Cova d’en Xoroi ha donat íntegrament a Càritas Menorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles