La mitjana de contagis a la comunitat ha estat del 2,5%, més a Mallorca que a les Pitiuses
Menorca és l’illa que ha estat més exposada al coronavirus. Les dades preliminars de l’estudi de seroprevalença fet pel Ministeri de Sanitat posen de manifest que un 3 per cent dels menorquins han desenvolupat anticossos davant el virus.
En el conjunt de Balears la xifra d’immunitzats és del 2,5%, a l’igual que a Mallorca. A Eivissa han contret la malaltia el 2,3% de la població i a Formentera, el 2,2%. Així ho ha explicat aquest dijous durant la seva compareixença el portaveu del Comité Autonòmic de Gestió de Malalties Infeccioses, Javier Arranz.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici