Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
En aquests moments, només es Mercadal disposa d'un espai públic per autocaravanes amb tots els serveis necessaris
L’auge de les autocaravanes fa reaccionar els ajuntaments de Menorca. Almenys 3 municipis, Ciutadella, Sant Lluís i Es Castell, habiliten a correcuita un espai per permetre l’aparcament d’aquests vehicles, que han esdevingut una modalitat de turisme creixent per mor de la pandèmia.
La moda de les autocaravanes creix a Menorca. El sector diu que, en els darrers 3 anys, s’ha duplicat el nombre d’aquests vehicles a l’illa i ja es poden veure a qualsevol racó. S’han convertit en un nou model turístic que ha trobat el ‘boom’ amb la pandèmia per ser una de les formes de viatjar més segures. Fins i tot algunes empreses de lloguer de cotxes com aquesta de Maó ha vist l’oportunitat d’endinsar-se en aquest món.
Una tendència que va a l’alça, però que topa amb una dificultat: falten zones habilitades. En aquests moments, només es Mercadal disposa d’un espai públic per autocaravanes amb tots els serveis necessaris. I Ferreries… d’un espai privat amb un punt verd.
Els ajuntaments s’han posat les piles i projecten posar en marxa noves àrees que donin servei a aquests vehicles. Sant Lluís, per exemple, ha invertit 25.000 euros en la creació d’una zona per autocaravanes a Punta Prima, una de les urbanitzacions més turístiques de l’illa.
També Ciutadella habilitarà, en aquest solar, i per prop de 13.000 euros, un punt net de càrrega i descàrrega per autocaravanes on es podran buidar aigües brutes i carregar d’aigua neta els seus dipòsits. Es Castell està en negociacions per trobar una zona on se’ls permeti dormir i acampar.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús