Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

Tot i la bona acollida de la novetat en el sector, persisteix la preocupació dels empresaris davant la manca de personal, especialment de sala i de cuina
Crear un planter propi de professionals, estalviar costos en la selecció de personal i obtenir bonificacions en la Seguretat Social. Són els avantatges que l’FP dual en règim intensiu, que s’incorpora el curs que ve a Menorca i Eivissa, ofereix a les empreses de restauració i hoteleria. Aquesta nova modalitat de formació professional, llargament demandada i que ja existeix a Mallorca, ha estat presentada aquest dimarts. Tot, en una jornada informativa per a empreses a l’Institut Maria Àngels Cardona de Ciutadella.
Sumar-se a l’FP dual ofereix als contractants la possibilitat d’obtenir reduccions de fins al 100% de les quotes empresarials, a més de bonificacions de les hores de tutor d’empresa. Amb tot, persisteix la preocupació dels empresaris davant la manca de personal, especialment de sala i de cuina. Un problema que es veu agreujat per l’escassesa d’allotjaments. El president de l’Associació de Restauradors de CAEB-Menorca, José Bosch, assegura que la responsabilitat és de l’Administració, que és qui ha de controlar l’oferta il·legal.
Tot i la preocupació dels empresaris per la manca de personal, la posada en marxa del nou cicle formatiu ha estat rebuda amb satisfacció pel sector. La matrícula estarà oberta a l’Institut Maria Àngels Cardona fins al 30 de juny.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament