Es Codolar i l'aeroport de Maó s'afegiran dilluns als aeròdroms habilitats per a la desescalada
Els aeroports de Menorca i d’Eivissa seran punts d’entrada de passatgers internacionals. El ministre de Transports, José Luís Ábalos, ha assegurat que aquest diumenge firmarà una resolució que inclourà també els aeroports de Tenerife Sur, Alacant-Elx i Sevilla.
Es Codolar i l’aeroport de Maó s’afegiran dilluns als aeròdroms habilitats per a la desescalada. Les terminals comptaran amb rigorosos controls de seguretat de la mateixa manera que compten els altres 5 aeroports que ja estaven autoritzats des d’avui.
La inclusió d’Eivissa i Menorca s’ha produït atenent la petició del Govern balear. De moment, l’activitat internacional en aquests dos aeroports de les Illes és molt reduïda.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici