Les educadores infantils subcontractades de Palma reclamen un salari digne
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat

És un dels temes que s'ha tractat en la visita de l'ambaixador britànic Hugh Elliott al Consell de Menorca
El turisme britànic continua sent majoritari a Menorca. Més de mig milió de turistes d’aquesta procedència van arribar l’any passat a l’illa, i n’augmentaren la xifra respecte a anys anteriors.
En la reunió mantinguda entre el Consell de Menorca i l’ambaixador britànic s’ha destacat l’illa com a model de sostenibilitat i els seus atractius més enllà del turisme de sol i platja.
Una de les peticions de l’ambaixada era recuperar la connexió directa entre Menorca i el Regne Unit durant l’hivern. Aquest any s’havien perdut aquests vols i la voluntat del Consell és recuperar-los per aquesta temporada baixa.
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
L'animal va quedar varat a la platja de Punta Prima fa 103 anys
Científiques de l'Idisba visiten el CEIP Aina Moll el Dia de la Dona i la Ciència