Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

És un dels temes que s'ha tractat en la visita de l'ambaixador britànic Hugh Elliott al Consell de Menorca
El turisme britànic continua sent majoritari a Menorca. Més de mig milió de turistes d’aquesta procedència van arribar l’any passat a l’illa, i n’augmentaren la xifra respecte a anys anteriors.
En la reunió mantinguda entre el Consell de Menorca i l’ambaixador britànic s’ha destacat l’illa com a model de sostenibilitat i els seus atractius més enllà del turisme de sol i platja.
Una de les peticions de l’ambaixada era recuperar la connexió directa entre Menorca i el Regne Unit durant l’hivern. Aquest any s’havien perdut aquests vols i la voluntat del Consell és recuperar-los per aquesta temporada baixa.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"