Això permetrà millorar l'atenció dels trastorns més comuns al primer nivell assistencial
Menorca compta a partir d’avui amb tres nous psicòlegs que passaran consulta als centres de salut. Són els primers que té l’illa que formen part del servei d’atenció primària.
Fins ara les consultes psicològiques les feien professionals de l’àrea de salut mental de Menorca. Ara la Conselleria de Salut ha millorat l’accés a l’atenció emocional amb la contractació de tres psicòlegs d’atenció primària.
Aquests passaran consulta a Maó, als centres de salut de Dalt Sant Joan i verge del toro, as Banyer d’Alaior i al Canal Salat de Ciutadella, però donaran cobertura a tota l’illa. Els pacients hauran de ser derivats pels seus metges de famílies.
L’objectiu és que els nous psicòlegs s’encarreguin dels trastorns més comuns i això permeti als psicòlegs més especialitzats centrar la seva atenció en patologies més greus.
Els dos partits mantenen oberta la marca a altres forces polítiques i asseguren que estan en perill per mor de la inacció dels partits d'àmbit estatal i pel que qualifiquen d'allau migratòria
Els serveis d'emergències demanen precaució a les carreteres per la possibilitat de gel si heu de circular per Capdepera o Artà
Hi va haver tres vehicles implicats: dos turismes i un tractor