Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Avui se celebra el dia internacional d'aquest model, que defensa els drets laborals i el respecte pel medi ambient
El cafè i el sucre són productes que es poden comprar habitualment al Comerç Just. Un model que defensa els drets laborals i el respecte pel medi ambient. A Menorca, Càritas fa 25 anys que hi treballa.
Aquest dissabte se celebra el dia mundial del Comerç Just. Aquest model econòmic es basa en els respecte als drets laborals, sostenibilitat ambiental i el suport a comunitats productores.
A l’illa, Càritas va apostar per aquest model ja fa 25 anys i ha notat un increment recent de l’interès en aquest tipus de comerç de la població menorquina. En els darrers 3 anys, les vendes han passat de 29.000 anuals a 37.000, un increment del 30%. Es pot reconèixer un producte de comerç just a través d’aquesta etiqueta.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals