Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Es preveuen molt bones xifres per aquesta temporada turística, superiors a les de 2019
Arrenca amb força la temporada turística a Menorca amb una gran quantitat d’hotels oberts i amb molt bones previsions d’ocupació.
El principal operador turístic britànic a les Illes preveu superar en més d’un 20% les dades d’abans de la pandèmia. Creixen també les reserves del turisme nacional i la gran sorpresa és la irrupció del turisme portuguès: S’esperen més de 20.000 visitants del país lusità.
En un complex hoteler de la zona de Cala Galdana preveu tenir ocupat un 85% de les places durant aquest mes d’abril. A altres zones turístiques de l’illa, també preveuen molt bones xifres, que igualaran o superaran les de 2019. A Fornells i Cala Galdana preveuen ocupar el 80% de les places durant el mes de maig, i arribar al 100% durant juny i juliol.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols