Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'any que ve, el Consell invertirà fins a 280 mil euros per a recerca arqueològica
A Menorca, s’han excavat durant el 2022 una dotzena de jaciments i poblats. L’activitat al voltant de la investigació arqueològica es manté frenètica des de l’any 2019, quan la candidatura de la Menorca talaiòtica va propiciar un salt quantitatiu.
El Consell, per la seva banda, ha acompanyat aquest increment amb més pressupost cada any. L’any que ve arribarà fins als 280 mil euros, que rebran equips de recerca -com universitats i associacions- per continuar amb la investigació arqueològica a diferents indrets de l’Illa.
I és que Menorca té una gran riquesa arqueològica, que permet descobrir com era i com vivia la societat d’antany.
Tots els jaciments arqueològics són càpsules informatives que situen Menorca en el mapa de la recerca internacional, que fa anys que atreu investigadors de dins i fora de l’Illa.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu