Vueling modificarà els horaris d'alguns vols que connecten Menorca-Barcelona i Barcelona-Londres perquè l'escala sigui la més curta possible
El Consell de Menorca i Vueling han arribat a un acord per mantenir la connexió directa amb París durant l’hivern. No s’ha augmentat en cap cas el pressupost destinat al comàrqueting d’aquesta ruta, però sí que s’ha ofert més flexibilitat a l’aerolínia per gestionar-la. Per tant, Vueling podrà suspendre les connexions amb París, si no hi ha prou reserves, i, a canvi, augmentar les freqüències en setmanes en què hi hagi més demanda.
Pel que fa a la ruta amb Londres, s’han modificat els horaris perquè les escales siguin del menor temps possible via Barcelona. La connexió directa s’ha descartat per la baixa demanda, però s’estudiarà en un futur, si el nombre de passatgers acompanya.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto