Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
De moment, serà l'única connexió internacional directa que tindrà l'aeroport de l'illa fins a l'arribada de la temporada d'estiu, i serà els diumenges
Menorca mantindrà, finalment, els vols amb París durant l’hivern. De moment, serà l’única connexió internacional directa que tindrà l’aeroport de l’illa fins a l’arribada de la temporada d’estiu, i serà els diumenges.
És un acord al qual ha arribat el Consell de Menorca amb Vueling per mantenir la connexió directa amb París durant els mesos d’hivern: gener, febrer, març, novembre i desembre. Aquesta nova proposta s’inclou dins l’acord de comàrqueting, i que s’ha hagut de renegociar per mantenir la ruta, tot i que no ha augmentat el seu pressupost. S’ha acordat una major flexibilitat a l’aerolínia, amb un mínim de vols, que s’adaptaran a la demanda. Per tant, Vueling podrà suspendre les connexions amb París, si no hi ha prou reserves i, a canvi, augmentar les freqüències en setmanes en què estiguin més sol·licitades.
De moment, ja hi ha programats 22 vols, amb la possibilitat d’augmentar-los fins a arribar a les 28 connexions; i els passatges, per volar durant el primer trimestre d’enguany, ja estan disponibles per comprar. A més, una altra novetat és que els dies que no hi hagi vol directe, l’escala amb Barcelona serà de menys de dues hores.
El francès continua sent el mercat turístic emergent més important a Menorca. Ha crescut un 182% respecte de l’any 2019, i se situa ja com a segon país estranger emissor, per darrere del britànic. Si ens fixam en les xifres d’enguany, entre gener i novembre, ja han passat per l’aeroport de Menorca més de 343 mil passatgers, amb connexió amb algun aeroport francès, majoritàriament París Orly. Tot i que els mesos de temporada alta són els que hi ha més moviment, els francesos també trien els mesos d’abril, maig i juny o setembre i octubre per visitar l’illa.
Pel que fa a la ruta amb Londres, s’han modificat els horaris perquè les escales siguin del menor temps possible via Barcelona. La connexió directa s’ha descartat per la baixa demanda, però s’estudiarà en un futur si el nombre de passatgers acompanya.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes