Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Dels 106 casos registrats des de l'inici de la pandèmia, en queden 29 d'actius
A Menorca, els casos actius continuen disminuint. Només hi ha hagut un cas nou en les darreres 24 hores, un pacient ingressat a planta de l’hospital Mateu Orfila, i en canvi dues altes, totes dues professionals sanitaris. Actualment només hi resta un professional infectat i tres més en seguiment.
Ara mateix Menorca té 29 casos actius, dels 106 que s’han registrat des de l’inici de la pandèmia. D’aquests 29 casos, 10 són a l’hospital (5 a planta i 5 a UCI), 18 a domicili i un és el professional que continua amb el virus.
Durant tota la setmana, 16 efectius de l’Exèrcit de terra han desinfectat 23 equipaments públics a l’illa. Divendres van finalitzar les feines a l’estació d’autobusos de Maó i també van fer net el centre de salut Canal Salat de Ciutadella. Però des de dilluns han desinfectat l’aeroport, els ports, les comissaries, la presó i tots els centres de salut, entre d’altres edificis públics.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania