La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

El projecte està planificat a la gran finca de Torre Saura de Ciutadella
A Menorca hi ha actualment 6 hotels rurals i fa 14 anys que no se n’obre cap de nou. A Ciutadella, la finca de Torre Saura ultima la tramitació per convertir-se en el setè establiment turístic d’aquest tipus.
Aquest futur hotel disposarà de 40 places i 20 habitacions, 8 a la casa principal i les 12 restants al bouer. La major part de les 14 edificacions de la finca, fins ara d’ús agrícola, passaran a tenir usos turístics.
Els hotels rurals han de complir uns requisits més estrictes que els agroturismes. Per això, des del 2010 no se n’ha obert cap a Menorca. Aquest projecte ja ha superat el tràmit ambiental i ha patit alguna reducció respecte de la versió inicial. El motiu és facilitar la declaració d’interès general del Consell, autorització definitiva per a fer-lo possible.
Aquest hotel de Torre Saura està impulsat per la promotora Max More Things en uns terrenys que administra la societat Fastfor.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
El menorquí, de només 14 anys, és una de les darreres apostes de la Federació Balear de Boxa