Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

La presidenta assumeix la proposta de la patronal, però alerta que la pandèmia ha crescut a l'illa: de 24 a 113 casos per 100.000 habitants en 15 dies
L’Estat d’Alarma no ha provocat canvis a Menorca, més enllà del toc de queda. Però empresaris i restauradors demanen que aquest es retardi fins a la mitjanit per no perjudicar més als seus negocis. El Consell de Menorca en pren nota però pospòsa una setmana aquesta petició, ja que, en dues setmanes, la incidència de la pandèmia ha passat de ser de 24 a 113 casos per cada 100.000 habitants.
Els restaurants de Menorca veuen en el toc de queda una amenaça a la seva viabilitat, després d’un estiu en què han facturat, com a màxim, un 65 per cent de l’habitual. Per a açò, demanen que es retardi el toc de queda a la mitjanit.
A més dels efectes sobre la restauració o l’oci nocturn, la patronal PIME també alerta de les dificultats que generarà l’estat d’alarma sobre el principal motor econòmic, el turisme.
El Consell de Menorca també demanà, en un primer moment, que el toc de queda començàs a les 12. Però el creixement de la incidència aconsella a la presidenta Susana Mora esperar una setmana per a plantejar aquesta mesura.
I coincidint amb l’entrada en vigor del toc de queda, avui es comencen a obrir els dos primers casals de gent gran, després que les mesures de flexibilització per a Menorca que va decretar el Govern fa 15 dies així ho permetessin. Però l’augment de casos genera incertesa entre els jubilats.
A l’àmbit cultural, entitats com l’Ateneu de Maó estudia també avançar les activitats que té programades per als capvespres com el Cine Fòrum, per a complir amb el toc de queda.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi