Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Segons un estudi, un 7 per cent dels voluntaris dediquen deu hores setmanals a aquesta tasca.
Menorca prepara un pla insular de voluntariat per quantificar quantes entitats hi ha i quantes persones hi participen. Un dels objectius del pla és reconèixer la feina dels voluntaris i potenciar-la. Segons un estudi, un 7 per cent dels voluntaris dediquen deu hores setmanals a aquesta tasca.
Dos terços dels voluntaris de Menorca no recorden haver signat un document d’incorporació a l’entitat a la qual serveixen. És una de les dades de la Diagnosi del Voluntariat, que divendres es va presentar. El document, fet a partir de trobades i enquestes, servirà de base per a redactar el pla insular de voluntariat.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor