Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
En una segona fase, vol incidir en aquells mercats on la marca Menorca no estigui gaire instaurada
L’estratègia de promoció turística de Menorca amb motiu de la Covid-19 preveu tres fases basades en la desescalada marcada pel Govern de l’Estat.
La fase immediata, ja iniciada, vol posicionar Menorca com una destinació segura i de confiança amb campanyes que proposen l’illa per venir de vacances més enllà de l’estiu. Els mercats prevists abans de la Covid-19 eren el nord-americà i l’italià. Ara, les campanyes de publicitat i promoció es dirigeixen al turisme nacional i portuguès, seguits pel francès i l’alemany.
La segona fase, la d’impuls vol incidir en aquells mercats on la marca Menorca no estigui gaire instaurada amb l’objectiu d’allargar la temporada i promoure reserves per al 2021.
La tercera, la fase de projecció, elaborarà un pla de màrqueting fins al 2023 que vol ser resilient i innovador, amb ofertes de qualitat, dirigit a un públic cada vegada més exigent.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja