Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El sector de la restauració està preocupat per la situació que, en plena temporada turística, ja ha obligat a tancar temporalment alguns bars i restaurants
Continuen augmentant els casos a Menorca. Aquest dijous s’han diagnosticat 95 nous positius, que deixen amb un total de 809 el nombre de casos actius a l’illa. A hores d’ara hi ha 9 persones ingressades a l’hospital Mateu Orfila, dels quals una es troba a l’UCI.
El jove de 22 anys que es trobava ingressat aquest dimecres a la Unitat de Cures Intensives ha passat a planta, i hem de lamentar la mort d’una dona de 89 anys, amb patologies prèvies, que estava ingressada a planta de l’Hospital. És la 38ena víctima mortal amb Covid a Menorca des de l’inici de la pandèmia.
A més, creixen els contagis entre els professionals sanitaris (ja en són 12) i a les residències geriàtriques, on 7 treballadors han donat positiu.
Tot i la greu situació sanitària a Menorca, les patronals celebren que no s’hagin endurit les restriccions, especialment al sector de la restauració. Però els empresaris estan preocupats, ja que l’increment de casos està afectant la temporada turística a l’illa. Són nombrosos els establiments, sobretot restaurants, que s’han vist obligats a tancar temporalment els seus locals… ja sigui per algun positiu entre el personal, per algun contacte estret o per precaució.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat