L’edifici incendiat a Magaluf quedarà precintat almenys fins dilluns
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Molts ciutadans han viscut una nit emocionant que ha tingut el seu punt àlgid amb les campanades
La celebració de Cap d’Any s’ha viscut sense incidents remarcables a Menorca. El 112 només ha hagut d’atendre quatre incidències (tres assistències mèdiques i una per baralla) tot i que l’alegria del canvi d’any s’ha viscut amb intensitat a tota l’Illa, amb revetlles a tots i cadascun dels municipis.
Una entrada d’any que moltes persones han volgut passar al carrer amb família i amics. Il·lusió i alegria de celebrar-ho amb les persones estimades. Moments intensos i de plantejar-se bons propòsits i desitjos d’Any Nou. Tota una festa per arrencar el 2019.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis