Logo IB3N
X

Menorca rep el 2019 amb una nit de Cap d’Any prou tranquil·la

Molts ciutadans han viscut una nit emocionant que ha tingut el seu punt àlgid amb les campanades

01/01/2019

Menorca rep el 2019 amb una nit de Cap d’Any prou tranquil·la

155

La celebració de Cap d’Any s’ha viscut sense incidents remarcables a Menorca. El 112 només ha hagut d’atendre quatre incidències (tres assistències mèdiques i una per baralla) tot i que l’alegria del canvi d’any s’ha viscut amb intensitat a tota l’Illa, amb revetlles a tots i cadascun dels municipis.

Una entrada d’any que moltes persones han volgut passar al carrer amb família i amics. Il·lusió i alegria de celebrar-ho amb les persones estimades. Moments intensos i de plantejar-se bons propòsits i desitjos d’Any Nou. Tota una festa per arrencar el 2019.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella