El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
Cada ciutadà podrà obtenir 200 euros de descomptes des del pirmer de juliol i fins a finals de novembre
Cada ciutadà, empadronat a Menorca o no, podrà obtenir descomptes per valor de 200 euros com a màxim. Amb els vals, fraccionats en 10 euros, es descomptarà el 30 per cent del valor total de la compra. Es farà de manera telemàtica mitjançant un codi QR. Es podran emprar a totes aquelles empreses que s’adhereixin de la campanya batejada amb el nom de Consumenorca. La condició és que tenguin el domicili fiscal a Menorca, però tot i així, hi ha excepcions.
L’associació de comerciants havia demanat una iniciativa específica per al comerç però reconeix l’efecte reactivador que suposarà. La campanya començarà el primer de juliol, però les empreses tindran dos mesos per adherir-s’hi. El Consell de Menorca preveu que les empreses locals rebin el triple dels 2 milions de subvenció, és a dir, 6 milions d’euros, perquè per cada 200 euros que rebi de manera gratuïta cada ciutadà, n’haurà de gastar 600.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets