Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

De la seva escola sorgiren deixebles de la talla de Pasqual Calbó
Hi havia un temps que la pintura, com ornament, era quelcom pràcticament desconegut. Així era a Menorca, a principis del segle XVIII, quan les obres d’art es restringien als quadres i escultures religioses. L’arribada a l’illa d’un pintor va ser revolucionària. Acceptava encàrrecs de retrats i dibuixava paisatges. El seu nom era Giuseppe Chiesa.
Chiesa va néixer a Liorna, Itàlia, de família de pintors, ara fa exactament 300 anys. Fins que no s’estableix a Menorca i obre el seu taller de pintura, no hi havia cap altra persona a l’illa que es dediqués a l’art, així que se’l considera el primer retratista i paisatgista. De la seva escola sorgiren deixebles de la talla de Pasqual Calbó, a qui va transmetre el seu gust pels detalls.
Per degustar Chiesa i fer aquest salt al convuls segle XVIII menorquí basta acostar-se al Museu de Menorca, o a Ca n’Oliver de Maó, tot i que el seu llegat prolífic s’exposa també a Londres o París i s’amaga en nombroses col·lecions privades.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta