Encarna, una veïna d’Alaior, viu amb la por de patir un desnonament
La Sareb és propietària del pis on viu de lloguer al Carrer des Ramal d'Alaior
La presidenta del Consell, Susana Mora, insisteix que l'Illa està perfectament preparada
Menorca sabrà en les properes hores si s’avança dilluns a la desescalada. En declaracions als companys d’Els Dematins, la presidenta del Consell insular, Susana Mora, ha dit que l’illa està perfectament preparada per tres motius: unes dades sanitàries i epidemiològiques òptimes, la capacitat de coordinació entre institucions i entre els sectors públic i privat, i la rigorositat demostrada per la societat menorquina a l’hora de complir el confinament.
Tot junt ha de possibilitar, segons la presidenta, que es pugui avançar la seva entrada a aquesta primera fase. Una primera fase que permet, entre d’altres coses, reprendre el contacte social amb grups reduïts, començar a obrir el petit comerç i les terrasses, i obrir, també, els llocs de culte i els hotels i allotjaments turístics.
Això sí, Mora demana prudència, perquè no es tracta d’accelerar, sinó d’avançar en l’obertura interna, amb tota la rigorositat, per preparar així la futura obertura de l’illa cap a l’exterior.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Sareb és propietària del pis on viu de lloguer al Carrer des Ramal d'Alaior
Escorcollen almenys dos domicilis de Platja d'en Bossa en el marc d'una operació que es troba sota secret de sumari
L'Ajuntament de Sencelles -i també el GOB- reclamen que s'investigui si l'origen és una bugaderia de Consell