Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
El Consell duplicarà les llicències temporals de taxis i de VTC i es compromet a augmentar les freqüències de bus més demandades
Les bones previsions d’aquesta temporada turística a Menorca, on s’espera que arribin més de 4 milions de visitants, topen amb un greu problema: l’oferta de cotxes de lloguer. La manca de microxips, els subministraments bàsics per fabricar-los i la Guerra d’Ucraïna han deixat l’illa amb menys cotxes de lloguer que mai. Per exemple, Autos San Jaime assegura que enguany no ha comprat cap automòbil més per a la seva flota, que tindrà un 20% manco de cotxes que els anys anteriors.
La situació que fa que els preus es disparin. Llogar un cotxe a Menorca aquest estiu serà, de mitjana, un 40 % més car que els anys anteriors. Per donar resposta a la gran demanda turística que s’espera per aquest estiu, el Consell de Menorca ha decidit duplicar les llicències temporals de taxis i dels vehicles turístics amb conductor -els VTCs.
De moment, les previsions de l’avanç de la temporada turística ja s’estan complint al sector dels cotxes de lloguer. Les reserves per a Setmana Santa ja s’han incrementat més d’un 30 % respecte dels anys anteriors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística