Ingressen a l’Hospital de Son Espases un nin de 10 anys després de patir una caiguda molt greu
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
El Consell duplicarà les llicències temporals de taxis i de VTC i es compromet a augmentar les freqüències de bus més demandades
Les bones previsions d’aquesta temporada turística a Menorca, on s’espera que arribin més de 4 milions de visitants, topen amb un greu problema: l’oferta de cotxes de lloguer. La manca de microxips, els subministraments bàsics per fabricar-los i la Guerra d’Ucraïna han deixat l’illa amb menys cotxes de lloguer que mai. Per exemple, Autos San Jaime assegura que enguany no ha comprat cap automòbil més per a la seva flota, que tindrà un 20% manco de cotxes que els anys anteriors.
La situació que fa que els preus es disparin. Llogar un cotxe a Menorca aquest estiu serà, de mitjana, un 40 % més car que els anys anteriors. Per donar resposta a la gran demanda turística que s’espera per aquest estiu, el Consell de Menorca ha decidit duplicar les llicències temporals de taxis i dels vehicles turístics amb conductor -els VTCs.
De moment, les previsions de l’avanç de la temporada turística ja s’estan complint al sector dels cotxes de lloguer. Les reserves per a Setmana Santa ja s’han incrementat més d’un 30 % respecte dels anys anteriors.
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte