Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Javier Ares, ambaixador de la Comissió Nacional de l’Eclipsi, avisa que és necessari planificar i coordinar un fenomen que ningú no es voldrà perdre
Les Balears es preparen per a un esdeveniment astronòmic excepcional: El 12 d’agost serà un dels enclavaments privilegiats per veure l’eclipsi total de sol. Javier Ares, fundador de Polaris Menorca i ambaixador de la Comissió Nacional de l’Eclipsi, avisa que és necessari planificar i coordinar un fenomen que ningú no es voldrà perdre.
El 12 d’agost, Menorca es convertirà en un dels millors llocs per observar l’eclipsi . Un fenomen anòmal que tothom voldrà veure i que cal planificar amb temps. L’astrònom menorquí Javier Ares que, a més, és ambaixador de la Comissió Nacional de l’Eclipsi, recomana organitzar l’experiència amb antelació. I, sobretot, utilitzar ulleres especials.
El fenomen començarà cap a les 19.30 hores, quan la lluna començarà a tapar el sol que, una hora després, acabarà de tapar-lo completament. Ares oferirà els pròxims dies xerrades dirigides a la població per explicar com preparar una cita que voldran viure milers de persones a l’illa en plena temporada turística.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Es podrà demanar en línia a partir del 9 de març i també presencialment a les oficines dels consells insulars
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor