Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Fisios, òptics i logopedes demanen al Ministeri que se'ls inclogui entre els establiments de tancament obligatori
A Menorca les darreres dades indiquen 27 pacients infectats de coronavirus, 4 mes que ahir dilluns. N’hi ha 8 ingressats a l’Hospital Mateu Orfila. D’aquest 5 ingressats a l’UCI, una persona més que ahir, mentre que 15 són a casa. També hi ha 65 persones a les quals s’està fent vigilància activa i tres professionals sanitaris.
D’altra banda, sis col·legis oficials de l’àmbit sanitari, que agrupen milers de treballadors a les Balears, han escrit una carta al Ministeri de Sanitat demanant que inclogui els seus establiments entre els de tancament obligatori, com els bars, restaurants i hotels, entre d’altres. Aquest és el cas dels fisioterapeutes, òptics i optometristes, logopedes, nutricionistes, podòlegs i terapeutes. Diuen que no poden dur a terme la seva feina sense risc de contagi i que, a més, això els permetria poder acollir-se als expedients de regulació d’ocupació temporal per la via ràpida.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles