Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els batles anuncien que estan disposats a mobilitzar-se per poder destinar els seus superàvits a millores per als ciutadans
Dels 460 milions d’euros que els ajuntaments de Balears tenen immobilitzats per culpa de la Llei Montoro, més de 39 estan guardats dins caixa a Menorca. I encara que la gran majoria dels municipis ja han reduït considerablement el seu deute i s’han sanejat, l’Estat continua sense permetre que inverteixin el seu superàvit. I, és clar, els ciutadans al carrer no veuen tantes millores com realment es podria. Sobretot a Maó que, amb 8 milions 100 mil euros, és el municipi menorquí que més doblers té guardat que no pot invertir. Sant Lluís, castigat per sentències judicials que l’obliguen a pagar en indemnitzacions més que el seu pressupost, en té 6 milions i mig, més de 5 Ciutadella i Alaior, un poc menys Es Mercadal, i entre 2 i mig i 3 milions i mig, Es Castell, Es Migjorn i Ferreries.
Els batles denuncien que es tracta d’una situació “clarament injusta” que perjudica, sobretot, els ciutadans. Les maneres d’evidenciar el malestar seran les ja anunciades aquest dilluns per la Federació d’Entitats Locals: estendre la queixa a altres municipis d’Espanya i, en darrer terme, convocar mobilitzacions conjuntes.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros