Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La casa de subastes Sotheby's estima algunes de les seves obres en més de 100.000 euros
A alguns carrers i façanes de Menorca, sobretot a Ciutadella, hi ha obres atribuïdes a un grafiter francès, Invader, que cada vegada és més cotitzat al món de l’art contemporani. La prestigiosa casa de subastes Sotheby’s estima algunes de les seves obres en més de 100.000 euros.
Al port de Ciutadella, en un racó a una façana, hi ha una obra atribuïda a l’artista urbà francès Invader. Es caracteritza, com la gran majoria de les seves creacions, per petites peces de colors quadrats en forma de mosaics que provenen del joc d’arcade Space Invaders. Unes peces que la majoria de veïns desconeixen però que al mercat de l’art contemporani es cotitzen de cada vegada més.
Hi ha obres atribuïdes a Invader a Ciutadella a la plaça del Mercat i a Cala Morell, i a Ferreries a l’antiga base militar de s’Enclusa. El web de l’artista marca Menorca com un dels llocs on ha deixat la seva estampa urbana. Hi ha 3.860 invaders a 79 ciutats del món. Invader Es defineix com un artista lliure no identificat, i a Màlaga els seus grafits han arribat als tribunals per haver-los fet en llocs protegits. A Ciutadella, passen desapercebuts.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals