Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

A Menorca no hi ha cap municipi que arribi a l'euro per metre cúbic
Els menorquins pensam que l’aigua és cara, que la venen a preu d’or. Però això ho deim perquè no ens hem comparat amb els nostres vesins. Mirau aquest gràfic amb els preus de tots els municipis: cap poble no supera l’euro per metre cúbic. As Mercadal val 17 per metre cúbic. La més cara és as Castell. I ara, donam una ullada als preus d’Espanya: A Múrcia paguen dos euros per metre cúbic d’aigua, i les més barates són a ciutats com Palència o Guadalajara.
Per què és tan barata? Un dels motius d’aquesta diferència tan gran és que l’aigua dels menorquins no ve de la mar… encara. Els municipis que s’abasteixen amb l’aigua de dessalinitzadores tenen preus molt més alts.
Al GOB creuen que el preu de l’aigua pel consum habitual és correcte, que ha de ser barata, que hauria de ser molt barat, però advoquen per incrementar-ne de manera dràstica el preu per grans consumidors.
Però la immensa majoria dels menorquins no beu aigua de l’aixeta, i n’hi ha que tampoc l’empra per cuinar. Així, a la factura de l’aigua, s’han d’afegir un mínim de 250 euros anuals en despesa d’aigua per allò més bàsic: per beure-la.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim