Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Un jove de 23 anys de Maó ha estat ordenat diaca transitori aquest dissabte a la Catedral
Menorca tindrà cinc nous capellans en pocs anys. Hi ha tres joves preparant-se al seminari i dos més que enguany ja seran diaques transitoris, el pas previ al sagrament del sacerdoci.
Pau Pons, filòsof i seminarista de 23 anys de Maó, ha rebut aquest dissabte l’ordre de diaca transitori per imposició de mans del bisbe de Menorca, Francesc Conesa. Una transició que li arriba després de 5 anys de formació a València. Com a diaca la seva funció serà, a partir d’ara, ajudar en les tasques quotidianes de l’Església, però ho farà a Roma, on es troba fent la llicenciatura de Dret Canònic.
L’objectiu final de Pau, que sempre ha estat vinculat des del punt de vista pastoral a la parròquia de la Concepció de Maó, és convertir-se en capellà perquè, diu, és una figura que sempre l’ha atret.Una de les seves il·lusions és poder exercir com a capellà a les festes patronals de Menorca i, de fet, ja ha iniciat la seva preparació.
Com Pau, hi ha 3 menorquins més que s’estan formant com a seminaristes i, també, un diaca transitori que el pròxim 10 d’octubre passarà a ser capellà.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia