Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Malgrat disposar de la major connectivitat marítima de la història, no hi haurà vaixells que surtin de Ciutadella abans de les 10.00 hores
Menorca tindrà a mitjans de juny 7 connexions diàries per mar amb Mallorca i 3 amb Barcelona. És la major connectivitat marítima que Menorca ha disposat mai en ple estiu. Però encara hi ha aspectes a millorar.
El diputat de Podem, David Martínez, ha recordat al Parlament que els vaixells continuen fent nit a Alcúdia i que, per aquest motiu, el primer vaixell que surt a Ciutadella ara és a les 12.00 hores i, en ple estiu, no n’hi haurà cap que operi des de Menorca més prest de les 10.00 hores. El conseller de Territori i Mobilitat, Marc Pons, en pren nota, però remarca que l’oferta mai no havia estat tan gran.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment