Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El Consell ha decidit ampliar-ne l'oferta per donar sortida a la demanda actual, però encara no n'ha elaborat un reglament específic
Menorca tindrà aquest estiu prop d’una trentena de VTC’s, vehicles de lloguer amb conductor. Als 6 que ja funcionen durant tot l’any, s’hi afegiran les 21 llicències temporals que s’activaran entre juny i novembre. El Consell ha decidit ampliar-ne l’oferta per donar sortida a la demanda actual, però encara NO n’ha elaborat un reglament específic. Un fet que, segons Comissions Obreres, afavorirà la precarietat laboral.
Les llicències temporals de vehicles amb conductor ja han sortit a exposició i les empreses o autònoms interessants ja les poden sol·licitar… Les que es concedeixin per aquest estiu, funcionaran, de moment, sense un reglament específic.
Per a Comissions Obreres aquest fet deixa el sector en un limbe laboral que podria afavorir la precarietat. El sindicat també critica la falta de consens per aprovar la convocatòria, que alguns taxistes tampoc veuen amb bons ulls. El Consell, però, recorda que es tracta d’un servei diferenciat i que no interferirà en la seva activitat.
Es concedirà un màxim de tres llicències per negoci per fer-les més atractives per a empreses locals i manco per a grans empreses de fora.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada