La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Aquest estudi completarà el mapa de fosses de les Balears i permetrà estudiar la viabilitat de realitzar exhumacions i col·locar arbres o pedres de memòria
125
Menorca tindrà el seu Mapa de Fosses, cosa que permetrà al Govern lliurar certificats de víctimes del franquisme i dur a terme altres iniciatives com la instal·lació d’arbres i pedres de la memòria.
Només a la fortalesa de la Mola de Maó van ser afusellats fins a 150 republicans. A aquests caldria afegir els menorquins executats a Palma i els mariners procedents de Menorca afusellats a Cartagena.
L’historiador David Ginard afegeix a aquestes llistat de víctimes els 19 oficials republicans que varen ser enviats al camp de Mauthausen, dels quals només varen sobreviure tres. Les pròximes actuacions consistiran en la cerca de la ubicació dels llocs de repressió franquista i l’estudi de la viabilitat de fer possibles exhumacions.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
Més de 16.000 participants a totes les Illes Balears