Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els agents s'estan formant en aquests moments i estan a punt de culminar el curs que formació que els convertirà en policies de ple dret
Menorca comptarà a partir de la tardor amb una vintena de nous agents de Policia Local, que es formen en aquests moments. A l’estiu, però, ja reforçaran les plantilles durant les pràctiques. 12 ja tenen plaça assignada a Ciutadella, Maó, Alaior i Es Castell. Els 6 restants, formaran part de la borsa d’interins.
Són les cares dels futurs policies locals de Menorca, que s’incorporaran l’any que ve a les plantilles dels ajuntaments de l’illa, que des de fa anys pateixen manca de personal. Després de mesos d’esforç i dedicació, 18 agents, d’entre 20 i 40 anys, es troben a les portes de culminar el curs de formació que els permetrà convertir-se en agents de ple dret. Aquest procés formatiu de 800 hores, organitzat per l’Escola Balear d’Administració Pública, ha estat un camí ple de reptes.
El curs acabarà a l’abril i hauran de superar 6 mesos més de pràctiques al carrer. Un llarg camí que acabarà amb 18 nous policies locals a l’illa, que faran feina per mantenir la seguretat ciutadana i per garantir els drets, els deures i les llibertats a Menorca.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre