Easyjet, que se'n fa càrrec de la línia que abandonà Monarch el passat octubre, ha duit aquest dimarts els primers turistes estrangers de l'any a l'illa
Menorca surt de l’aïllament en què es trobava immersa des de l’octubre, quan la fallida de Monarch i la marxa de Ryanair la van deixar sense enllaços directes amb el Regne Unit i amb una sola companyia que opera amb Barcelona. Ha passat tres mesos amb un 20 per cent menys de vols i gairebé no ha rebut passatge internacional. Ni un sol estranger ha arribat en vol directe regular en els mesos de gener i desembre.
L’illa ha rebut aquest dimarts el primer vol procedent del Regne Unit des d’octubre. La fallida de Monarch i la marxa de Ryanair havien deixat l’illa sense connexions directes internacionals. Easyjet garanteix ara un vol setmanal amb Londres. A partir de finals de març hi haurà tres vols setmanals.
Sortosament, nou de cada deu casos són desaparicions voluntàries i es resolen en uns dies