El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'objectiu és restaurar, consolidar i aprofundir en la investigació d'aquest poblat
129
Novetats en els jaciments arqueològics adquirits recentment pel Consell de Menorca. La primera institució insular ha tret a concurs una nova intervenció al jaciment de Trepucó, per restaurar, consolidar i aprofundir en la investigació d’aquest poblat que, segons les excavacions ja realitzades, va patir una destrucció violenta en el segle III abans de Crist.
Paral·lelament, al poblat de Son Catlar, avui dematí s’ha fet una jornada de voluntariat en la qual han participat una trentena de persones. L’objectiu és eixermar determinats sectors i preparar el terreny de cara a les pròximes excavacions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits