Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La candidatura presentada pel Govern contempla la costa de Fornells a la Mola
87
Menorca és la única candidata de les Balears a formar part d’un projecte que vincula empreses de turisme responsable amb els espais de la Xarxa Natura 2000. Es tracta d’una eina, impulsada pel Ministeri de Foment, que ha de servir per reconèixer a aquelles empreses relacionades amb el turisme actiu i de natura o, l’ecoturisme, que operin en aquests espais protegits i posar en valor el seu compromís a l’hora de contribuir a la conservació i a la difusió dels valors d’alt valor ambiental.
La candidatura presentada pel Govern contempla la cost nord-est, és a dir, de Fornells a la Mola. Les empreses hauran d’assumir un seguit de compromisos per a la preservació del medi ambient i ha canvi tindran dret de fer servir un logo de “Turismo de naturaleza en la Red Natura 2000”.
S’espera que el Ministeri resolgui favorablement la proposta en les pròximes setmanes, de manera que les empreses interessades puguin adherir-se a la iniciativa. De fet, les empreses beneficiaries que ja estiguin recollides a la marca Reserva de Biosfera tindran un procés d’adhesió simplificat.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca