Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Avui s'ha celebrat una xerrada al Mateu Orfila per conscienciar sobre la importància de denunciar els casos a la policia
Són 43 els treballadors de l’IB-Salut que a Menorca van ser agredits l’any passat. La policia avui ha fet una xerrada al personal del Mateu Orfila per conscienciar sobre la necessitat de denunciar aquestes agressions.
A les Balears durant el 2024 es van registrar 1.213 agressions al sector sanitari, un centenar més que l’any anterior. Només 17 casos van arribar a la policia. Un 28% dels agressors són reincidents si la policia no hi intervé, mentre que el percentatge baixa a 0 quan sí que ho fan.
Les causes que al·leguen els pacients o els seus familiars per a l’agressió, són diverses. Algunes de les més comunes són que no estan d’acord amb les resolucions de baixes laborals, de cites amb especialistes o que no se senten satisfets amb l’atenció rebuda, el temps d’espera o la informació.
La policia recorda que els insults i les amenaces també són considerades agressions i que s’han de denunciar.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata