X

Menorca viu aquesta setmana els màxims de pressió humana

L'any passat per aquestes dates es comptaven a l'illa més de 232.000 persones, xifra rècord

09/08/2025

Menorca viu aquesta setmana els màxims de pressió humana

164

L’entrada a Ciutadella per la carretera General i la ronda de Maó són les vies que presenten major volum de trànsit de tot Menorca. En aquesta setmana hi circulen més de 23.000 cotxes al dia. Totes dues són punts de pas imprescindibles per accedir a algunes de les platges més concorregudes de Menorca. Platges on a les dificultats per posar-hi la tovallola s’hi afegeixen els problemes d’aparcament.

L’Observatori Socioambiental de Menorca (OBSAM) calcula que una platja urbana està massificada quan cada usuari disposa de menys de 5 metres quadrats. Per això hi ha veïns que viuen a tocar de la platja de Binibèquer (Sant Lluís) que no tenen gens clar com relaxar-se en un arenal tan ple.

Amb un cens de 102.464 persones, el 8 d’agost de l’any passat n’hi havia 232.000 a Menorca, la qual cosa suposà un 1% més que el dia amb més gent de 2023.

09/08/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT