Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
De les 549 víctimes ateses per l'Oficina de la Dona el 2021 només 204 han denunciat el seu maltractament
Menys de la meitat de víctimes de violència de gènere denuncia la seva situació a Eivissa. De les 549 víctimes ateses per l’Oficina de la Dona el 2021, un 14 per cent més que en 2020, només 204 han denunciat el seu maltractament, totes dones.
Unes xifres que des de la institució creuen podrien arribar al miler, si s’hi afegissin les tramitades pels Jutjats. Durant l’any passat l’Oficina de la Dona va atendre 681 persones entre els diferents programes d’atenció i tractament que ofereix, 61 més que en 2020.
Un increment que els experts creuen es deu perquè moltes de les víctimes hagueren de conviure amb els seus agressors durant la pandèmia.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"