Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Hi oferiran formació, assessorament i promoció per a iniciatives locals amb valors socials, ecològics i ètics
Els emprenedors que vulguin posar en marxa un projecte relacionat amb l’economia social i solidària a Mallorca ja tenen un centre de referència. Es tracta d’un local ubicat al barri de Son Sardina de Palma, on l’associació Mercat Social oferirà formació, assessorament i promoció per a les empreses i les iniciatives que afavoreixin el desenvolupament local i incorporin valors socials, ecològics i ètics.
La creació d’aquest centre és conseqüència del pacte firmat el juliol de 2020 entre el Consell de Mallorca (i tots els seus grups polítics) amb totes les entitats incloses a Mercat Social per al foment de l’economia social i solidària i el desenvolupament local a l’illa. És una de les iniciatives per afrontar la crisi social i econòmica generada per la pandèmia de la Covid-19.
El Consell té previst aprovar dia primer d’abril una aportació anual de 30.000 euros per al funcionament d’aquest nou centre de referència.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare